Jak być szczęśliwym?

 Według Wojciecha Gabryelczyka - Buzinnes Coaching

jak byc szczesliwym



















A ja mam taki Rytuał Szczęścia:


Nie wstaję wcześnie rano. To by mnie zabiło. Kładę się wcześnie rano, a czasami nawet późno.

Nie wizualizuję dnia, ale z jeszcze zamkniętymi oczami myślę co chętnie zrobię poza zaplanowanymi sprawami, dając sobie spory margines na ewentualne zmiany jeśli akurat vena nie dopisze na przykład. Nic na silę.

Wielbię siebie pasjami. Zawsze.

Słucham swojego organizmu i jem to na co mam ochotę i tylko wtedy kiedy jestem głodna. Na szczęście mój organizm rzadko się domaga niezdrowych rzeczy, ale jeśli się domaga, dostaje, bo endorfiny nie są do pogardzenia.

Głęboko medytuję wtedy kiedy tego potrzebuję, a więc rzadko. Natomiast jestem bez przerwy w stanie alfa. Wskakuję w beta, kiedy trzeba podnieść percepcję.

Realizuję swoje marzenia i chętnie pomagam innym w tych realizacjach.

Mam miłe nawyki, niekoniecznie zdrowe.

Czas dla siebie jest dla mnie priorytetem a w tym wysypianie się.

Nie tylko stale się uśmiecham, ja się dużo śmieję a nawet rechoczę do łez.

Wierzę w siebie totalnie.

Ani na chwilę nie przestaję uczyć się nowych rzeczy i samej siebie.

W moim stałym otoczeniu są ukochani, pozytywni, interesujący, mądrzy, radośni ...

Lubię obdarowywać i dostawać.

Robię to co uwielbiam robić, a więc kocham to co robię.

Doceniam to co wykonałam jak dotąd!

Jak widzicie, nie należy się trzymać sztywno zasad jakichkolwiek. Przymus ogranicza szczęście a nawet może je zniwelować.

A jak wyglądają wasze Rytuały Szczęścia?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund