Szczepionki - antidotum

 Co mówią lekarze ... 

szczepionki


Klikając tytuł przeniesiesz się do filmu, gdzie jedna z lekarek z tytułem doktora, mówi miedzy innymi o tym, że nanolipidy (potocznie zwane hydrożelem) zawarte w szczepionkach tych mRNA, powodują oszukanie naturalnej obrony immunologicznej przed rozgoszczeniem się w komórkach jakiegokolwiek syntetycznego kodu podanego organizmowi, ale też o tym, że ten hydrożel jest bioczujnikiem który gromadzi informacje na temat twego ciała i jest odbiornikiem i nadawcą; energii, częstotliwości, impulsów ... a nanolipidy będą zalegały latami w organizmie, nie wiadomo jak długo.
Jak dotąd wszyscy energoterapeuci twierdzą, że nie ma żadnej możliwości pozbycia się z organizmu tej broni biologicznej. 
Ale ja zobaczyłam dzisiaj światełko pod wpływem tej informacji, bo przecież każdy energoterapeuta może użyć obecności tego żelu do zawarcia w nim informacji tych właściwych dla organizmu.
W każdym razie, ja się biorę do pracy z tym nowym wyzwaniem. 
 

Komentarze

  1. Faktycznie, masz rację, tę informację można zmienić. Jak myślisz, czy to jedyne co niesie ze sobą co coś czym szprycują ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie rozgryzam szczepionki mRNA czyli Pfizer i Moderna, bo te są według mnie bardziej niebezpieczne i to o tych napisałam, ale może się mylę, bo jeszcze nic nie wiem o tych wektorowych Astra Zeneka i Johnson&Johnson.
      Te mRNA są tak przygotowane, ze po wstrzyknięciu do organizmu będą mogli przez lata wprowadzać co tylko zechcą i to wieloma drogami: następnymi szczepionkami, elektroniczne, impulsami (masowo, o czym już nawet nie będą wiedzieli), i to wcale nie science fiction.

      Usuń
    2. Ja się tak nie znam na tym, bo ten temat ogólnie jest straszny, ale masz rację, trzeba się temu bardziej przyjrzeć. Myślę, że energetycznie wiele można zdziałać, ale warto mieć więcej informacji żeby wiedzieć jak. Bo jak wiadomo to ze szczepionkami nie ma nic wspólnego. Do dzieła, bo rozpoznać wroga to droga do sukcesu. Ja wiem, że to nie są przelewki, ani science fiction

      Usuń
    3. Technicznie nie jest to modyfikacja genetyczna temu trzeba traktować jak usuwanie zatrucia dopalaczami... Metoda praniczną...
      I oczywiście oprócz uleczenia samych narządów jest sporo pracy z tym co się podpieło w polu energetycznym.



      Usuń
    4. Wypracowałam metodę i bardzo dobre efekty dały magnesy w sciąganiu zatrucia, po czym przywracałam energetyczna równowage w organizmie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy ...
Włączona weryfikacja obrazkowa bo spam mi się wdarł.

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund