Pytania kwantowe - komunikacja z Wszechświatem

Pytania  do Źródła

 

pytania do zrodla

Pytania kwantowe to rodzaj komunikacji z Wszechświatem które on najlepiej toleruje. 
Proszenie czy wysyłanie chciejstwa nie jest dobrym rodzajem komunikacji. 

To co uruchamia Źródło dla nas, to pytania od nas, pytania z pola serca.

Tak więc przed zadawaniem pytań musimy najpierw znaleźć się w naszym sercu.
Jak to zrobić? Podaje przykład, ale każdy może sobie wypracować swój własny sposób.

1. Uspokój się, wycisz i zapytaj siebie: jaka będzie następna myśl?

jakiego koloru będzie następna myśl? jaki będzie miała zapach?

(pustka i właśnie o to chodzi).

2. W tej pustce wyobraź sobie kamyk spadający do serca - powinny

pojawić się uczucia wdzięczności, radości, miłości (wystarczy

jedno z nich ale optymalnie byłoby, gdyby wystąpiły wszystkie na

raz).

3. Kamyk tworzy kręgi, odczuwasz je jak kręgi wdzięczności,

radości, miłości które rozchodzą się i łączą się z kręgami

wdzięczności, radości, miłości na całym świecie .... coraz szerzej,

szerzej i szerzej.

Kiedy już czujesz się jednością zadaj pytanie i puść - nie czekaj.

Z czasem wchodzenie w pole serca będzie się odbywało

błyskawicznie i w każdym miejscu i czasie.

A oto przykłady pytań kwantowych:


 
Do kogo to należy?

Jak może być jeszcze lepiej?

Co tu jeszcze jest możliwe?

Co miłego mnie dziś czeka?

Jak mogę poczuć się teraz lepiej?
Co miłego przyniesie mi dziś świat?

Jakie moje wybory dadzą mi radość i spełnienie?

Jak można to zrobić najlepiej?

Co jest jeszcze wymagane?

Gdzie jest ta energia do zmian?

Co jest we mnie wspaniałego czego jeszcze nie widzę? 

Można tworzyć w taki właśnie sposób ogromna ilość pytań

dotyczących interesujących Was spraw. 


Kasia Metza proponuje jeszcze:


Pytania na początek dnia


  • Kim jestem dzisiaj i jakie wspaniałe przygody na mnie dzisiaj czekają?

  • Co mogę dodać do mojego życia dzisiaj, co przyniesie mi pieniądze, świadomość, radość, sukces w moim życiu dzisiaj i w przyszłości ?  (możesz dodać, wspaniały związek, piękne zdrowe ciało, nieograniczone możliwości itp.)
     
  • Jaki wybór przyniesie mi dzisiaj radość, jakiej jeszcze nigdy nie doświadczyłem? 
     
  • Co dzisiaj jest możliwe?

    Jeśli chcesz zmienić swoją sytuacją życiową i nie wiesz od czego zacząć, zadaj pytania:
     
  • Jakie mogę tutaj zadać pytanie?

  • Co mogę z tym zrobić?

  • Czy kiedy to…………… wybiorę przyniesie mi to radość, pieniądze i bogactwo w życiu?

  • Co jeszcze jest możliwe?

Jak może być jeszcze lepiej? to pytanie możesz właściwie zadać do każdej sytuacji.
 
Kiedy dostajesz od kogoś pieniądze:  Jak może być jeszcze lepiej?
Kiedy coś się nie układa:  Jak może być jeszcze lepiej?
Kiedy rozstajesz się z partnerem:  Jak może być jeszcze lepiej? 

 

4 Pytania, które zmienią wszystko
  • Co to za energia?
  • Co mogę z tym zrobić?
  • Czy mogę to zmienić? (jeśli tak)
  • Jak mogę to zmienić?


    Gdyby to było moim WYBOREM a nie KONIECZNOŚCIĄ , to kim bym dzisiaj była, co bym dzisiaj robiła?



  • Kim mogę dzisiaj być co pokieruje moje życie zgodnie z własnym wyborem, a nie z konieczności?
  • Kim mogę dzisiaj być i się stać, co przyciągnie do mnie szczęśliwe, magiczne, pełne obfitości i jedności życie?
  • Jakie moje talenty, wymagają dzisiaj ode mnie swojej manifestacji?
  • Jakie dzisiejsze wybory przyniosą mi teraz i w przyszłości pieniądze, obfitość, radość, szczęście i nieograniczone możliwości?

Komentarze

  1. Oczywiście ten wpis nie wyczerpuje tematu, ale ze względu na dużą ilość przykładów jest dla mnie cenny.
    Dziękuję za podzielenie się wiedzą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy ...
Włączona weryfikacja obrazkowa bo spam mi się wdarł.

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund