Powiększanie biustu w hipnozie


czy to działa? 


sesje ''Dotyk'' na większy biust

Pisałam o tej metodzie TU, ale zanim napisałam, a właściwie równolegle, postanowiłam sprawdzić, czy można powiększyć biust moją metodą energoterapii kwantowej 'Dotyk' , kiedy wprowadzam swoich klientów w trans i szepcę co robię z jednoczesnym przesyłaniem energii za pomocą rąk. 
Poprosiłam do eksperymentu dwie śliczne dziewczyny. 
Każda z nich odbyła 12 sesji, po jednej w tygodniu i wychodziła z nagraniem, aby do następnej sesji odsłuchiwać co wieczór przed snem. 
Piersi faktycznie powiększyły się (jednej o 1 rozmiar więcej bo tak się umówiłyśmy a drugiej o 2 numery bo tak chciała) i zjędrniały obu już po 5 sesjach, a po następnych 7 nic już się nie zmieniło
Upłynął rok i ... jednej dziewczynie piersi wróciły do stanu poprzedniego, druga natomiast nosi powiększony o dwa rozmiary biust. 
Jednak pierwsza schudła sporo w ciągu tego roku bo zmieniła dietę i przyznała się, że nie bardzo wierzyła w tę terapię, podejrzewam też, że nie zawsze odsłuchiwała nagrania. 
Druga zaś głęboko wierzy, miała i ma pewność - właściwiej jest powiedzieć, no i ma tę samą wagę jak zaraz po terapii. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund