piątek, 1 maja 2015

Film pod tytułem - Słowa też gwałcą

 FUNDACJA FEMINOTEKA





















Ja znów się wstydzę za kobiety!

Filmik zamieszczony na Facebook-u przez Fundację Feminoteka nabawił mnie niestrawności.
Znów panie biadolą, skarżą się, ubolewają, rzygają stekiem określeń jakich używają mężczyźni wobec nich. 
A ja nigdy, przez ponad 60-at lat nie słyszałam niczego takiego pod moim adresem.
Myślę że to kwestia bycia.
Przypominam bidulki krzywdzone, że kij zawsze ma dwa końce i podawanie jednostronnie padalców ukrywa połowę prawdy, o czym każdy idiota wie. Panie potrafią dowalić, oj potrafią!!!
Po co więc taki film? Żeby dostać więcej padalców od oburzonych słusznie przecież mężczyzn?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...