Związki otwarte

'Jestem za a nawet przeciw'


uczuciowe zwiazki
Związek otwarty lub małżeństwo otwarte – związek lub małżeństwo, w którym partnerzy godzą się na utrzymywanie kontaktów seksualnych z innymi osobami. - za Wikipedia

To nic nowego! Małżeństwo Kaliny Jędrusik ze Stanisławem Dygatem było małżeństwem otwartym dziesiątki lat temu i wiele, zapewniam Was, wiele innych.
Dzisiaj istnieje kilka odmian takich związków np. poliamoryzm czy też swingujące pary-  różnice polegają na tym że w pierwszym przypadku zainteresowani są w więcej niż jednym związku równolegle za wiedzą wszystkich zainteresowanych, a w drugim  para spotyka się z innymi w celu zdrad kontrolowanych.
Bywałam w poliaryzmie, zanim ta konfiguracja dostała swoja nazwę, długo, dopóki .... dopóki się nie zakochałam na amen, prawdziwie, całą sobą, całym sercem, wszystkimi zmysłami. Dopadła mnie natychmiast mania wierności nade wszystko, świętości i czystości tego związku, pełnego oddania tylko temu jedynemu - choć nie był mistrzem świata w chwilach intymnych, ale doznania na takim obustronnym haju są nie do podrobienia czy pokonania nawet nadzwyczajną utalentowaną sprawnością wielu kochanków. Zdrada jakakolwiek mogłaby nas zabić wtedy.
Konkluzja jest zatem prosta. Prawdziwa miłość jest HERMETYCZNA!

Komentarze

Prześlij komentarz

Porozmawiajmy ...
Włączona weryfikacja obrazkowa bo spam mi się wdarł.

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund