czwartek, 1 stycznia 2015

Porządki w Nowym Roku

 Miotła Wiedzmy wymiata 

Przeczytałam mnóstwo na ten temat, bo już będąc dzieckiem czułam wyłącznie fałsz i teatr, przyznam, czasami piękny, ale musiałam sprawdzić dlaczego nie wierzę?!! Szukałam w miejscach niedostępnych maluczkim, spotykałam się z ludźmi światłymi, również z księżmi, a z dwoma zaprzyjaźnionymi wypiłam morze wina przedniej jakości jeszcze niepełnoletnia.


Jeśli czytacie wnikliwie wszystko co tu piszę, to znacie moją opinię na temat Firmy Kościół.


Ten film, pomimo amerykańskiego początku trochę napastliwego, czego nie znoszę do bólu, w dalszej części jest skondensowaną, mądrą prawdą na temat wiary chrześcijańskiej, jak powstała i dlaczego.
To naprawdę dobra wiedza!

Miłego oglądania i wymiatania kompletnie niepotrzebnych rzeczy z waszych cudownych przecież mózgów.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...