Muzyka to najczystsza magia - cz I

Muzyka zmienia stany świadomości


muzyka to magia


Muzyka przemawia do nas dźwiękami i drżeniami i odbieramy ją całym ciałem, również ci niesłyszący.
To najsilniej działający narkotyk bez brania czegokolwiek.

Jestem wyjątkowo mocno związana z muzyką. W młodości byłam zanurzona w muzyce totalnie, całkowicie, na maksa. Upłynniałam moje ADHD w dźwiękach nieporównywalnych z niczym tańcząc. Tańczyłam zawodowo, jednak najcudowniejsze chwile przeżywałam kiedy tańczyłam od siebie, bez żadnej choreografii, co robię do dzisiaj i polecam każdemu. To fantastyczna metoda na wytańczenie z siebie absolutnie wszystkiego i sięgniecie po uczucie najwspanialszego czystego szczęścia. Samo słuchanie niebiańskich dźwięków działa podobnie. Przepiękne wykonania utworów muzycznych wywołują u mnie często płacz z zachwytu, co następnie powoduje uczucie odrodzenia w wersji ulepszonej.


Właśnie miałam pełen odlot słuchając skrzypiec Davida Garretta w utworze 'Io Ti Penso Amore' ze śpiewem Nicole Scherzinger


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund