sobota, 6 grudnia 2014

Magiczna biżuteria

Naszyjnik z Różowym Kwarcem

































Ostatnio dopadła mnie nowa zupełnie pasja, która łączy moją miłość do rękodzieła z moją wiedzmowatością (istniał taki wyraz? jak nie to już jest). Tworzę mistyczną, magiczną biżuterię, dobierając odpowiednio minerały i kolory a oprawiam je w masę polimerową.
Naszyjnik na zdjęciu (będą lepsze fotki, tu brakowało światła i czasu) to oprawiony Kwarc Różowy zawieszony na sznurku autentycznych korali. Barwy energetyzują stworzony talizman który przyciąga miłość, rozgrzewa związek, reguluje emocje.
Zrobiłam już kilka, każdy jest absolutnie inny i na inną okoliczność.
Umieszczam je w swoim sklepie GGW Fashion Gallery, na razie trafiły tam trzy, ale będzie więcej bo to szaleństwo nie opuści mnie szybko a nawet możliwe że wcale.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...