POWITANIE

Witam wszystkich interesujących się ezoteryką, która dzieli się na setki działów z których ja zajmuję się dogłębnie kilkoma: tarotem, numerologią, chiromancją, runami, posługuję się wahadłem. Zgłębiam tajniki SILVY, HUNY i FENG SHUI. Interesuje mnie wszystko co dotyczy energii. Nie będę tu omawiała, ani uczyła tego, czego trzeba się nauczyć samemu żeby mieć wiedzę w jakiejkolwiek dziedzinie ezoteryki. Będę natomiast omawiała rożne przejawy, zdarzenia, przypadki z mojej wróżbiarskiej wiedzy w kontekście psychologicznym. Będę pisała tu o tym; co mnie niepokoi, co mnie wciąż dziwi, co mnie zachwyca, czego nie rozumiem, a co rozumiem ... . Będę udzielała jasnych rad życiowych we wszelkich przejawach. Oj! będzie się działo.

ZAPRASZAM
WIEDŹMA GABRIELA

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kody numeryczne uzdrawiające

Jak zobaczyć swoją aurę 60 sekund